سار نیوز
.:: اَلّلهُمَ عَجِِّل لِوَلیِِّکَ الفَرَج ::.
 

درزمينه مديريت مصرف انرژي وسامانه هاي كنترل

به گزارش سارنیوز بنقل از آب وفاضلاب مازندران این اداره رتبه سوم كشور را در زمینه بهینه سازی مصرف كسب نمود
براساس اعلام معاون نظارت بر بهره برداري شركت مهندسي آب وفاضلاب كشور، شركت آب وفاضلاب مازندران درزمينه مديريت مصرف انرژي و سامانه هاي كنترل ، رتبه سوم را درسطح شركت هاي آب وفاضلاب شهري كشور درسال 90 كسب نموده ، دراين راستا واحد مديريت مصرف انرژي وسامانه هاي كنترل آب وفاضلاب كشور بازديد هاي ميداني از محل تاسيسات آب وفاضلاب استان انجام داده وميزان اعتبارات هزينه شده وصرفه جويي هاي صورت گرفته را مورد ارزيابي قرارداد .

 

  • تاریخ: چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:,
  • اسامي نهايي منتخبين شوراي اسلامي شهر ساري

    از سوی فرمانداری اعلام شد:
    اسامي نهايي منتخبين شوراي اسلامي شهر ساري
    ساری - خبرگزاری مهر: فرمانداری ساری اسامی نهایی منتخبین شورای اسلامی شهر ساری در دوره چهارم را اعلام کرد.

    به گزارش خبرگزاری مهر، اسامي نهايي منتخبين شوراي اسلامي شهر ساري بدین شرح است:

    نام و نام خانوادگي                      نام پدر                           ميزان اراء         

    1)فرامرز نقيبي علمداردهي           غلامعلي                           22847

    2)سيد مسعود مدينه                  سيد ضياء                           19716

    3)مسعود پيري توسنلو               مرتضي                              19089

    4)سيد محمد جعفري                سيدعلي                             18311

    5)سيد محمد آقاميري              ميرآقا بابا                            17447          

    6)عباس نجاريان ساروي          محمد                                17023

    7)سيدمير صالح صالحي نيا        سيدحسين                         15044

    8)كوروش يوسفي                    دوستعلي                            14979

    9)رضا پيوندي                          احمد                                 14157

    10)پرويز شعباني                     علي اصغر                         13932

    11)عليجان شمشيربند               قنبر                                13531

    12)جمال باقري نسامي             ابولقاسم                          12910

    13)سيد مهدي احمدي                سيدحسين                    12625

    و اعضاي علي البدل:

    14)فيض الله نفجم                     ابراهيم                        12451

    15)محمد حسن كيادهي            محمدقلي                      12296

    16)سيد مرتضي صالحي             ميرصالح                      12193

    17)عسگري محمديان              علي                             12046

    18)زهرا جامي                        پرويز                            11932

    19)علي اكبر ذليكاني               حسين علي                   11838

    شهروندان توجه کنند اسامي اعلام شده 13 نفر اعضاي اصلي و 6 نفر عضو علي البدل شوراي اسلامي شهر ساري مي باشند.

    شهر ساری، مرکز مازندران بیش از 400 هزار نفر جمعیت دارد.

  • تاریخ: یک شنبه 26 خرداد 1392برچسب:,
  • اعضای شورای اسلامی شهر بابل مشخص شدند

    اعضای شورای شهر بابل مشخص شدند
    بابل - خبرگزاری مهر: اعضای شورای اسلامی شهر بابل مشخص شدند.

    به گزارش خبرنگار مهر، از مجموع 243 هزار و 790 رای ماخوذه نتایج زیر بدست آمده است.

    بر این اساس سیف الله علی نیا، علی اصغر حسن نتاج، محمد علی عباسی، فرامرز ابوالحسنی به ترتیب با 15 هزار و 479 رای، 12 هزار و 182 رای، 12 هزار و 86 رای و 11 هزار و 935 رای در ردیف نفرات اول تا چهارم شورای اسلامی شهر بابل قرار دارند.

    مرمر فیروزه پور، جلال نورالله زاده، جعفر واثقی، محمد حسین منصف، علی شکری پور و جواد خان پور به ترتیب با 11 هزار و 152، 9 هزار و 700، هشت هزار و 713، هفت هزار و 900، هفت هزار و 774 و شش هزار و هشتصد رای در مرتبه های پنجم تا دهم قرار گرفتند.

    جعفر آقاجان پور، حسن احمدزاده و مهدی کاشی هر کدام با شش هزار و 692 رای، شش هزار و 777 و شش هزار و 645 رای در لیست سیزده نفره شورای اسلامی شهر بابل در دوره چهام قرار دارند.

    شهر بابل یکی از پرجمعیت ترین شهرهای مازندران است.

  • تاریخ: شنبه 25 خرداد 1392برچسب:,
  • بیانیه تقدیر ستاد حسن روحانی از حضور حماسی مردم

    بیانیه؛
    ستاد انتخاباتی حسن روحانی از حضور حماسی مردم تقدیر کرد

    ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام حسن روحانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در بیانیه‌ای تاکید کرد: بار دیگر ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور پرشکوه خود در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، حماسه‌ای شگفت آفرید و عظمتی نو برپا کرد.

    به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام حسن روحانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در خصوص حضور حماسی و پرشور مردم در انتخابات، بیانیه‌ای صادر که در آن آمده است: بار دیگر ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور پرشکوه خود در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، حماسه‌ای شگفت آفرید و عظمتی نو برپا کرد. ستاد انتخاباتی آقای دکتر حسن روحانی لازم می‌داند از صمیم قلب و عمق جان از همه عزیزانی که از خالقان این شگفتی بوده‌اند، سپاسگزاری و تشکر نموده و دست تک تک آنان را متواضعانه بفشارد.

    این بیانیه می‌افزاید: ایمان قلبی داریم که بر پایه این حضور و همدلی، ایران سربلند در مسیر جدید خود راه شهیدان انقلاب اسلامی و امام عظیم‌الشأن و سعادت و پیشرفت را خواهد پیمود و استوارانه در سایه اشراف مقام معظم رهبری راه تعالی را طی خواهد کرد. بدیهی است رجاء واثق داریم شورای محترم نگهبان و ستاد انتخابات کشور وفق فرمایشات مقام معظم رهبری با صیانت از آراء و با رعایت حق‌الناس نتایج شمارش آرا را به اطلاع ملت بزرگ ایران خواهد رسانید. از خداوند متعال بهروزی، شادکامی و موفقیت روزافزون برای مردم عزیز کشورمان را آرزو داریم.

  • تاریخ: شنبه 25 خرداد 1392برچسب:,
  • اعلام نتایج انتخابات شورای شهر ساری تا بعدازظهر امروز

     
    اعلام نتایج انتخابات شورای شهر ساری تا بعدازظهر امروز

    نتایج انتخابات شورای شهر ساری تا بعدازظهر امروز اعلام می‌شود.

    خبرگزاری فارس: اعلام نتایج انتخابات شورای شهر ساری تا بعدازظهر امروز

     

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، نتایج شمارش ریاست جمهوری در ساری به پایان رسید و بلافاصله پس از اتمام شمارش آرای ریاست جمهوری، آغاز شمارش شورای شهر در برنامه کاری عوامل اجرایی قرار گرفت.

    برخی گمانه‌زنی‌ها از اتمام شمارش آرای شورای شهر در ساری تا بعدازظهر امروز دارد.

    نتایج انتخابات شورای روستاهای شهرستان ساری به اتمام رسید و همه شوراهای روستای ساری شورای آینده خویش را شناختند.

    در حال حاضر بیشترین دغدغه برای اعلام نتایج شورای شهر است که 150 داوطلب شورای شهرو طرفداران آنها منتظر اعلام نتایج شورای شهر هستند.

    به گزارش خبر نگار سارنبوز در یکی از صندوق ها نفر اول در ساری آقایان سید مهدی احمدی دوم عسکری محمدیان و آقایان پیری و دکتر باقری نفرات بعدی بودند

  • تاریخ: شنبه 25 خرداد 1392برچسب:,
  • حاج رضا انصاریان مداح آستان قدس رضوی درگذشت

    حاج رضا انصاریان مداح اهل البیت و خادم حرم آستان مقدس حضرت امام رضا(علیه السلام) در سحر میلاد ارباب با وفایش حضرت اباعبدالله(علیه السلام) امام هشتم درگذشت.وی كه همه ایرانیان و شیعیان وی را با خواندن صلوات خاصه  امام رضا(علیه السلام) می شناسند پس از 40 سال نوكری اهل البیت (علیهم السلام) در مشهد الرضا و درست در سحر ولادت كسی كه سالها برای وی نوكری وخدمتگذاری كرده بود به رحمت خدا رفت.

    حاج  رضا انصاریان متولد 1333 در شهرستان خوانسار ودر خانواده مذهبی متولد شد وسالها در در جوار حضرت معصومه(سلام الله علیها) و پرورش یافته و سپس به محضر قدسی حضرت رضا(علیه السلام) در مشهد الرضا رفت وآنجا ساكن شد. این مداح با اخلاص از خادمان حرم بارگاه ملكوتی امام هشتم بود.

    سارنیوز : یاد مطلبی افتادم از یک بزرگی که گفته بود اگر خوب برای امام حسین (ع) نوکری کنی سرنوشتت را بتو خوهد گفت نمیتوان اینگونه اتفاقات را همین طوری سرسری گرفت کسی مانند شهید سید مجتبی علمدار روز 11 دی بدنیا آمد و درست در سی سالگی اس در 11 دی شربت شهادت را نوشید و یا شهید سید علی دوامی که روز 21 رمضان دنیا آمد و در 21 سالگی در 21 رمضان بفیض عظمای شهادت نائل آمد مرحوم حاج رضا انصاریان هم از همین سنخ است که در سحر میلاد آرباب باوفایش دعوت حق لبیک گفت تا در سحر میلاد اربابش که رحمه الواسعه است میهمان باشد امیدواریم سرانجام همه نوکران آستان اهل بیت چنین باشد و با تأییدات این ذوات مقدسه به آستان باقی سفر کنند. یادش گرامی و روحش قرین رحمت باد. محمد علی صنیعی

  • تاریخ: پنج شنبه 23 خرداد 1392برچسب:,
  • رهبر انقلاب: حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی، از هرچیز دیگر برای کشور مهمتر است


    رهبر انقلاب: حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی، از هرچیز دیگر برای کشور مهمتر است
    هیچ‌کس از تقدیر الهی در روز جمعه خبر ندارد/ منتخب ملت با آرای بیشتر و محکمتر انتخاب‌شود
    خبرگزاری تسنیم: رهبر انقلاب اسلامی حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی را مهمترین و اولین توصیه و خواست خود اعلام و تأکید کردند: این حضور عمومی از هرچیز دیگر برای کشور مهمتر است.


    به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در خجسته میلاد اسوه «عشق و ایمان و ایثار» حضرت اباعبدالله الحسین علیه السّلام، در دیدار پرشور هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم، قانون گرایی را گفتمان تحسین برانگیز ملت در انتخابات 24 خرداد خواندند و با تجلیل از شور و شوق مبارک مردم برای شرکت در انتخابات تأکید کردند:‌ حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی، از هرچیز دیگر برای کشور مهمتر است و ملت با حرکت مقتدرانه روز جمعه، ارتباط و اتصال مستحکم خود را با نظام اسلامی اثبات، و دشمن را بار دیگر ناکام و ناامید خواهد‌کرد.

    ایشان با تبریک میلاد پربرکت حضرت امام حسین علیه السّلام شور و اشتیاق انتخاباتی ملت را نشان دهنده شکل گیری حماسه سیاسی برشمردند و افزودند: حماسه سیاسی از همین امروز شروع شده و ان‌شاءالله روز جمعه با امید، توکل و همت مردم، به نقطه اوج خود خواهد رسید و به معنای واقعی تحقق خواهد یافت.

    حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، انتخابات 24 خرداد را برخوردار از رنگ و بویی خاص دانستند و افزودند: دشمنان اسلام و انقلاب و ایران، همه امکانات مالی، رسانه‌ای و سیاسی خود را به‌کار گرفتند تا مردم را از نظام جدا و به «انتخابات و دستگاه برگزار کننده آن» بدبین کنند اما ملت روز جمعه با حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی، ارتباط و اتصال مستحکم خود را با نظام اسلامی اثبات می‌کند و با نمایش قدرت عظیم خود، دشمن را بار دیگر شکست خورده و مأیوس خواهد ساخت.

    ایشان، انتخابات 24 خرداد را تجربه‌ای مهم و بزرگ برای ملت ایران برشمردند و خاطرنشان کردند: حضور یک‌پارچه، متحد، پرشور، قدرتمند و امیدوارانه ملت در انتخابات و حفظ و تقویت اعتماد متقابل مردم و مسئولان موجب یأس دشمن، کاهش فشارها و از دست رفتن کارایی دشمن می‌شود.

    .: ادامه مطلب :.
  • تاریخ: چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:,
  • باقری لنکرانی:جلیلی را کاندیدای اصلح می‌دانم

    کامران باقری‌ لنکرانی ظهر امروز در جمع حامیان دکتر سعید جلیلی در مسجد الزهرا شهر خورموج اظهار داشت: انتخابات حرکت رو به جلویی بوده و در 35 سال گذشته انقلاب دستاوردهای مهمی داشته و فرصتی است تا با درس گرفتن از نقطه قوت آن، نقطه ضعف‌ها را به سمت تعالی و پیشرفت پیش بریم.

    وی افزود: در انتخابات یازدهم شایسته نیست به عقب برگردیم و یا در حال بمانیم و اینکه رهبر انقلاب بیان فرمودند دولت یازدهم نقطه قوت دولت قبل را باید داشته باشد و از نقاط ضعف آن‌ها مبرا باشد، مفهوم آن حرکت رو به جلو است.

    این فعال سیاسی جریان اصولگرایی تاکید کرد: مهم‌ترین معیار ما در انتخاب اصلح کسی است که بتواند خوبی‌های گذشته را حفظ و ضعف‌های قبلی را از بین ببرد.

    لنکرانی اضافه کرد: نقاط قوت گذشته روشن است و هر وقت دولت خود را خدمتگزار مردم دانسته و در رفتارش با مردم از سر تفاخر، فخرفروشی، تشریفات، همراه با حاشیه‌سازی و وجود گروه‌های ویژه‌خوار و رانت‌خوار نبوده، پیشرفت کرده و مردم هم از دولت راضی بودند و هر وقت دارای حاشیه بوده، ضعیف شده است.

    وزیر اسبق بهداشت خاطرنشان کرد: کسی می‌تواند اصلح در انتخابات یازدهم باشد که دنبال ویژه‌خواری نه برای خود و نه برای اطرافیانش باشد، در حالی که یکی از داوطلبان چند ماه پیش گفته بود اینکه بگوییم مسئولان دولت نوکر مردم هستند، حرف خوبی نیست و مقام آن‌ها باید حفظ شود.

    عضو شورای مرکزی جبهه پایداری تصریح کرد: مسئولان دولتی باید احساس نوکری مردم کنند و غیر از نوکری مردم شانی برای خود قائل نباشند و این تکلیفی است که یک مسئول به عهده دارد و غیر از این باشد، شروع انحرافی است.

    لنکرانی گفت: اگر مسئولی به منافع خود و گروهش فکر کند، نقطه ضعف او محسوب می‌شود و اصلاح طلبی و اصولگرایی حزبی نقطه ضعفی است که دیده می‌شود و کسی که خودش را در احزاب محصور کرد، منافع ملی برای او اهمیت ندارد.

    وی ادامه داد: ما از بین شش کاندیدا آقای دکتر جلیلی را به عنوان کاندیدای اصلح معرفی می‌کنیم، چون ایشان دعوت به گفتمان انقلاب اسلامی و خدمتگذاری به مردم را کار اصلی خود دانسته و باند و گروهی دور خود جمع نکرده و توجه به منابع ملی مهم‌ترین رکن در تصمیم‌گیری‌های سیاسی ایشان بود و در مناظرات اخیر از نقاط برجسته وی دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و مطرح کردن گفتمان مقاومت به جای گفتمان سازش بود.

    .: ادامه مطلب :.
  • تاریخ: چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:,
  • برگزاری کارگاه آموزشی نظام جامع حمایت و توانمند سازی

    برگزاری کارگاه آموزشی نظام جامع حمایت و توانمند سازی

    به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی شهرستان ساری این کارگاه آموزشی در آستانه اجرای نظام جامع خدمات حمایتی و توانمند سازی که بمنظور تسهیل در ارائه خدمات مطلوب به مددجویان طراحی شده است , تشکیل گردید.
    قنبر بریمانی مدیر کمیته امداد شهرستان ساری در این کارگاه آموزشی با اشاره به تغییرات بوجود آمده , اجرای این طرح را در راستای نیازهای مددجویان و همچنین ضرورتهای تشکیلات برای ارائه خدمات مطلوب و مؤثر ضروری دانست و مهمترین نتایج اجرای این طرح را رفع نیازها و برداشتن موانع ارائه خدمت ذکر کرد که باعث می شود تا خدمتی رسانی بصورت روان , سریع و شفاف باشد.
    وی چهارچوبهای لازم برای اجرای این طرح را با توجه به طراحی علمی و فنی , ارتقاء سطح علمی و دانش تخصصی مددکاران دانست و اظهار داشت بایسته های مددکار امروز قابل مقایسه با مددکاران دیروز نیست و امروز مددکار بایستی نسبت به وضعیت خانواده اشراف کامل داشته باشد تا از این طریق با معرفی و تصمیم گیری زمینه های مساعدت , حمایت و توانمند سازی خانواده فراهم گردد.
     

  • تاریخ: سه شنبه 21 خرداد 1392برچسب:,
  • انصراف محمد رضا عارف از کاندیداتوری ریاست جمهوری

    به گزارش افکارنیوز، قرار بود امشب، سه شنبه گفت‌وگوی ضبط‌شده‌ی محمدرضا عارف از شبکه خبر پخش شود که با استعفای وی پخش این برنامه هم لغو خواهد شد.
    همچنین مستند دوم محمدرضا عارف قرار بود ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه چهارشنبه از شبکه یک سیما پخش ‌شود، که دیگر روی آنتن نخواهد رفت.
    رادیو هم قرار بود ساعت ۹ صبح چهارشنبه مصاحبه محمدرضا عارف با رادیو ورزش را به مدت ۶۰ دقیقه پخش کند که این برنامه هم لغو می‌شود. پیام عارف در رادیو پیام نیز امروز پخش نخواهد شد.
    به گزارش ایسنا، محمدرضا عارف، شامگاه بیستم خرداد ماه با انتشار بیانیه‌ای دلایل خود برای انصراف را اعلام کرد.
    ضرغامی در نشستی که روز برگزاری مراسم قرعه‌کشی نوبت حضور نامزدها در رسانه ملی با خبرنگاران داشت، درباره‌ی انصراف برخی از نامزدها از حضور در برنامه‌های تبلیغاتی صداوسیما و همچنین تغییر در تنظیم جدول برنامه‌ها توضیح داده بود.
    رییس سازمان صداوسیما اعلام کرده بود: اگر نامزدی در حین زمان مقرر انصراف دهد، به طور طبیعی برنامه‌های آن نامزد در جدول حذف می‌شود و هیچ اتفاق دیگری نمی‌افتد. ما هم بنا نداریم جدول را برهم بزنیم؛ البته اگر این اتفاق از قبل می‌افتد ممکن بود ما برنامه‌های جدولمان را بهتر و فشرده‌تر ببندیم اما اگر در طول این روزها که برنامه‌های انتخاباتی پخش می‌شود، این اتفاق بیفتد نامزدها حذف می‌شوند.
    پیشتر غلامعلی حداد عادل هم از حضور در رقابت انتخاباتی استعفا داده و برنامه‌هایش
    حذف شده بود.

  • تاریخ: سه شنبه 21 خرداد 1392برچسب:,

  • sarnews

    محمدعلی صنیعی

    sarnews

    http://sarnews.loxblog.com

    سار نیوز

    سار نیوز

    سار نیوز

    سار نیوز تلاش می کند تا با انعکاس اخبار و رویدادهای مهم قدم کوچکی در شفاف سازی و جریان آزاد اطلاعات بردارد سایت خبری و اطلاع رسانی

    سار نیوز