سار نیوز
.:: اَلّلهُمَ عَجِِّل لِوَلیِِّکَ الفَرَج ::.
 

تشکیل کاگروه اشتغال در کمیته امداد ساری

مدير كميته امداد امام خميني (ره) شهرستان ساري گفت: كارگروه اشتغال در كميته امداد شهرستان ساري تشكيل شده است.

به گزارش سارنیوز به نقل از روابط عمومي كميته امداد امام خميني (ره) ساری, قنبر بريماني مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان ساري با اشاره به در نظر گرفتن 31ميليارد تومان اعتبار براي ايجاد اشتغال در سال91 توسط اين نهاد درشهرستان ساري ابراز داشت: از اين مبلغ تنها17 ميليارد تومان تاکنون تخصيص که 14 ميليارد تومان جذب و براي بقيه 3 ميليارد تومان پرونده تشکيل انجام و به بانک‌هاي عامل ارسال شده‌اند.

وي گفت: پرونده اشتغال بعضي از متقاضيان در حال تکميل براي اخذ تسهيلات است.
بريماني با اشاره به تجربه چند سال اخير اين نهاد در ايجاد اشتغال که بارمراجعات سنگيني را بر اين نهاد قرار داده است، تصريح كرد: بيشتراين اقدامات در ماه‌هاي پاياني سال صورت مي‌گيرد كه اين مسئله موجب شلوغي و سردرگمي ارباب رجوع مي‌شود.

مدير كميته امداد امام خميني (ره) شهرستان ساري، تشکيل کارگروه اشتغال براي مديريت بر روند اجرا و جذب صحيح منابع امري لازم الاجرا و ضروري دانست و بيان داشت: تکيه بر خرد جمعي در تصميم‌سازي و دقت همراه با سرعت فرآيند تاثيرپذيري را مضاعف مي‌كند و باعث مي‌شود تا مسير کار به صورت دقيق توسط جمع ترسيم و همراه با اهرم‌هاي مختلف نظارتي با اطمينا ن شود.

وي با اشاره به تسهيل در فرآيند اجرا، رضايت ارباب رجوع، دقت و سرعت درگزارش‌گيري و رصد کار را حاصل اين کارگروه دانست.

  • تاریخ: پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:,
  • کوروش توکلی فعال فرهنگی هنری استان دار فانی را وداع گفت

    «کوروش توکلی» چهره فعال جشنواره های فیلم و عکس استان و رئیس سابق اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران دار فانی را وداع گفت.

    به گزارش سارنیوز به نقل از نسل نو بنا به اعلام روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ، وی که سالها در این عرصه خدمات شایسته ای در برپایی جشنواره های فیلم و عکس و راه اندازی مراکز عرضه محصولات فرهنگی از خود به جای گذاشت، پس از بازنشستگی دچار بیماری سرطان شد و سرانجام روز سه شنبه ۱۱ تیر به دیار باقی شتافت.

    مشارکت و مدیریت در برپایی همزمان جشنواره بین المللی فیلم فجر در مازندران که در سال ۹۰ برگزار شد، آخرین همکاری شادروان توکلی با رویدادهای سینمایی و هنری بود.

    برخورد صمیمی و احترام به ارباب رجوع و کارکنان از ویژگی های بارز زنده یاد کورش توکلی بود.

    سار نیوز درگذشت این فعال فرهنگی و هنری را به اهالی فرهنگ و هنر استان و خانواده وی تسلیت می گوید.

  • تاریخ: پنج شنبه 13 تير 1392برچسب:,
  • اجرای طرح سیر مطالعاتی در کانون پرورش فکری مازندران

    به گزارش سارنیوز به نقل زا روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اجرای طرح سیر مطالعاتی ویژه ی کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری مازندران، فرهنگ کتابخوانی  در این کانون رشد بیش از پیش  خواهد یافت.
    به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، این طرح که با توصیه ی مدیر عامل کانون انجام پذیرفته است، پس از ارزیابی و تصویب به صورت آزمایشی در سطح کارکنان اداره کل این کانون به اجرا در آمده است.
    مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران در این خصوص اظهار داشت: طرح سیر مطالعاتی با هدف ارتقای کیفی و کمی فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در سطح کانون مازندران برگزار شده است و بر اساس شیوه نامه ی موجود و نظارت های کارشناسی در فرایند این طرح تلاش خواهد شد تا با فراگیر شدن کتابخوانی، رشد فرهنگی و اجتماعی توسعه یابد.
    عزیزاده گرجی افزود: پس از اجرای آزمایشی این طرح در اداره کل و آسیب شناسی آن  و نیز تقویت نقاط قوت به صورت فراگیر در کلیه ی مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری مازندران اجرا می شود.
    وی یکی از مهمترین اهداف این طرح را؛ بررسی شیوه های سیر مطالعاتی کارمندان کانون و برنامه ریزی دراز مدت برای سایر همکاران جهت ارتقای دانش و آگاهی و روزآمد شدن فعالیت ها در کانون عنوان کرد.
    به گفته ی وی، در دنیای کنونی با توجه به رشد فن آوری و گسترش سطح دانش بشری و در نهایت بکار گیری شیوه های نوین در زندگی و آموزش، ضرورت مطالعه ی صحیح و استاندارد از ضروریات عصر حاضر است .
    وی با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری یکی از متولیان تربیت کودکان ونوجوانان است،ابراز امیدورای کرد: بتوان با گسترش فرهنگ مطالعه وبکار گیری شیوه های نوین آموزشی فردایی روشن را برای کودکان ونوجوانان ایران اسلامی فراهم نماییم.
     

     

  • تاریخ: پنج شنبه 13 تير 1392برچسب:,
  • تقدیر دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر مازندران از اداره کل کانون پرورش فکری دبیر ستاد ا

    تقدیر  دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر مازندران از  اداره کل کانون پرورش فکری
    به گزارش سارنیوز به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ساری دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر مازندران از کانون پرورش فکری مازندران به جهت حسن اجرای فریضه ی امر به معروف و نهی از منکر تقدیر کرد.
    به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، در مراسمی با عنوان" گهر ناب" که از سوی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان برگزار شده بود از دو دستگاه اداری استان در راستای حسن اجرای این فریضه ی الهی تقدیر و تشکر شد.
    بر اساس این گزارش، اداره کل کانون پرورش فکری مازندران و دانشگاه علوم پزشکی بابل  دو دستگاه برگزیده ادارت استان مازندران بودند که از سوی دبیرخانه ی ستاد احیا مورد تقدیر واقع شدند.
    در همین خصوص از سوی سرتیپ دوم پاسدار علی شالیکار دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر مازندران لوح تقدیری به مسوول ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کانون پرورش فکری مازندران اهدا شد.
    در قسمتی از این تقدیر نامه آمده: " با احترام به سپاس همکاری، زحمات و تلاش های بی شائبه  جنابعالی در پیشبرد طرح ها و برنامه های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر به مصداق حدیث " من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" از شما تقدیر و تشکر بعمل می آید.
    برگزاری 7 دوره  مسابقات مفاهیم قرآنی، برگزاری کلاس های اخلاق با حضور اساتید مجرب در کانون، دوره ی آموزشی مهدویت، برگزاری مناسبت های سالیانه دینی و ملی، برگزاری محافل قرآنی و ترجمه ی آن و برگزاری ادعیه، طراحی و چاپ پوستر حجاب با رویکرد کودک ونوجوان و ارسال به مراکز فرهنگی و هنری از جمله اقدامات این کانون در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر می باشد.
     

  • تاریخ: شنبه 8 تير 1392برچسب:,
  • راه اندازی شبکه نیکوکاری درسطح مساجد شهرستان ساری توسط کمیته امداد


    به گزارش سار نیوز قنبر بریمانی با اعلام این خبر و با اشاره به رویکرد جدیداین نهادکه تکیه برظرفیت های مردمی است  حضور این نهاد را در بطن جامعه جهت رفع مشکل اساسی نیازمندان گامی نو و بابرکت توصیف نمود.
    مدیر کمیته امداد شهرستان ساری اضافه کرد مساجد از صدراسلام پناهگاه و مکان رفع مشکلات مردم اعم از سیاسی،فرهنگی واجتماعی بوده و نبایداین نقش کمرنگ و یابه فراموشی سپرده شود.
    بریمانی عنوان نمود باتکیه بر دو نهاد مهم جامعه اسلامی یعنی روحانیت و مسجدگام های بسیارخوب و با برکتی جهت رفع محرومیت  و حل مشکل نیازمندان ازطرف این نهاد درحال برداشته شدن میباشد.
    بریمانی با اشاره  به مذاکرات با مساجد منطقه اظهار داشتند با مساجد باقرزادگان ، جوادآل محمد(کوی میرزازمانی)و پیرتکیه(سروینه باغ)تفاهم نامه منعقد و ازشروع طرح تاکنون تقریبا 100خیرجذب زیرشاخه های این مساجدگردیده اندو درمراحل انعقادتفاهم نامه با سه مسجد دیگر هستیم.

     

  • تاریخ: پنج شنبه 6 تير 1392برچسب:,

  • sarnews

    محمدعلی صنیعی

    sarnews

    http://sarnews.loxblog.com

    سار نیوز

    تشکیل کاگروه اشتغال در کمیته امداد ساری

    سار نیوز

    سار نیوز تلاش می کند تا با انعکاس اخبار و رویدادهای مهم قدم کوچکی در شفاف سازی و جریان آزاد اطلاعات بردارد سایت خبری و اطلاع رسانی

    سار نیوز