سار نیوز
.:: اَلّلهُمَ عَجِِّل لِوَلیِِّکَ الفَرَج ::.
 

برگزاری همایش یک روزه ارتقاء سطح کیفی آموزشهای فنی و حرفه ای در کمیته امداد ساری

برگزاری همایش یک روزه ارتقاء سطح کیفی آموزشهای فنی و حرفه ای در کمیته امداد ساری
به گزارش روابط عمومی کمیته امداد شهرستان ساری همایش یک روزه ارتقاء سطح کیفی آموزشهای فنی و حرفه ای با حضور مددجویان و فرزندان در سن فعالیت اقتصادی در سالن اجتماعات کمیته امداد شهرستان ساری برگزار شد.
مهندس سعادت معاون خودکفائی و اشتغال امداد استان در این همایش لزوم بهره گیری از آموزشهای فنی و حرفه ای را برای ارتقاء سطح بهره وری در کار مؤثر دانست و خواستار توجه جدی کارشناسان اشتغال به این امر مهم دانست. وی آموزش را از رئوس فعالیتهای اشتغال ذکر کرد و اظهار امیدواری کرد تا پرداخت تسهیلات در راستای آموزشهای فنی و حرفه ای وبهره وری در کار قرار گیرد
شایان ذکر است بیش از 3200 نفر در سال 91 از آموزشهای فنی و حرفه ای کوتاه مدت و بلند مدت کمیته امداد ساری بهره مند گردیدند.
 

  • تاریخ: دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:,
  • تخریب مسعود پیری با پخش شایعه اهداءسکه طلا

    به گزارش سارنیوز عده ای سودجو و قدرت طلب با ارسال پیامکی حاوی دعوتنامه برگزاری جشن تمشک توسط ستاد انتخاباتی مسعود پیری در خیابان قارن پاساژ الهیه عبارت " هر روز 10 جایزه سکه طلا " قصد تخریب این کاندیدای شورای شهر ساری داشتند که با هوشیاری ستاد مسعود پیری ناکام ماند و بلافاصله اطلاع رسانی و شفاف سازی صورت گرفت و صحت این خبر تکذیب شد.

    شایان ذکر است مسعود پیری توسنلو از مدتها پیش خودش را برای شورای شهر ساری آماده کرده بود و هم اکنون دارای اقبال خوبی نسبت به رقبای خود می باشد. سارنیوز عبارت کاندیدای اخلاق و اصلاح را به این برادر و دوست محترم می دهد و از همه دوستان و همشهریان دعوت می کند تا به این برادر ارزشی رأی بدهند

  • تاریخ: شنبه 18 خرداد 1392برچسب:,
  • معاون وزیر نیرو: اختصاص 1200 ميليارد ريال اعتبار براي طرحهاي آب و برق درمازندران

    معاون وزير نيرو درامور آب وآبفا از اختصاص 1200 ميليارد ريال اعتبار براي پروژه هاي  صنعت آب و برق درمازندران خبرداد.
    مهندس عليرضا دائمي دركارگروه انسجام بخشي صنعت آب  و آبفای مازندران با بيان اينكه در اختصاص اعتبارات با مشكلات زيادي مواجه هستيم ، افزود :از اين اعتبار 300 ميليارد ريال براي آب وفاضلاب شهري وروستايي ، 600 ميليارد ريال آب منطقه اي و 300 میلیارد ریال برق منطقه ای استان اختصاص يافته است .
    وي جذب سریع این اعتبارات را تأکید نمود.
    مهندس دائمي درپايان ، اجراي كامل سد البرز و آبرساني به شهرهاي گروه الف را بسيار مهم خواند وتاكيد نمود : تصفيه خانه فیلتر شنی وخط انتقال آب شهرهاي گروه الف منطقه طلوت بايد تا پايان تيرماه به اتمام برسد تا مشكل كمبود آب مردم منطقه برطرف شود.
    دراین نشست  مديرعامل آب وفاضلاب مازندران ورئیس کارگروه انسجام بخشی صنعت آب وآبفای استان  با اشاره به اينكه این صنعت در مازندران به نوعي مظلوم واقع شده است ، گفت : متاسفانه از لحاظ تعرفه درآمدي واعتبارات عمراني با مشكل مواجه وبه اين بخش كم توجهي شده است .
    مهندس محمد تقي حسين زاده بابيان اينكه اميدواريم بخشي از اين كمبود ها جبران شود ، افزود : با توجه به پيگيريهاي مكرر كه در سطح استان وكشور درراستاي اعتبارات عمومي صورت گرفته ، فقط بخش كوچكي از اعتبارات مهر ماندگار اختصاص يافت.
    وي ياد آورشد : عليرغم همه تنگناهاي اعتباري با توانمندي كاركنان صنعت آب توانستيم بخشي از مشكلات استان را مرتفع نماييم .
    گفتنی است دراین نشست که به میزبانی آبفای شهری مازندران برگزار شد مدیران عامل آب منطقه ای،آبفار وتوزیع آب مازندران وشرکت مطالعات آب دریای خزر خلاصه ای ازفعالیتها ومشکلات خود را بیان کردند.

  • تاریخ: شنبه 18 خرداد 1392برچسب:,
  • اعزام مددجویان تحت پوشش کمیته امداد ساری به مرقد امام راحل(ره)

    اعزام مددجویان تحت پوشش کمیته امداد ساری به مرقد امام راحل(ره)
     

    بر اساس سنت حسنه و لزوم گرامیداشت یاد و نام امام راحل(ره)  40 نفر از مددجویان زن سرپرست خانواده به مرقد امام اعزام شدند.
    به گزارش روابط عمومی کمیته امداد شهرستان ساری اردوی های فرهنگی مذهبی با هدف ارتقاء باورهای فرهنگی مذهبی در بین خانواده های تحت حمایت  هرزگاهی به مقصد اماکن متبرکه و مشهد مقدس برگزار می گردد.

  • تاریخ: شنبه 18 خرداد 1392برچسب:,
  • برگزاری مجلس گرامیداشت ارتحال امام در کمیته امداد ساری

    برگزاری مجلس گرامیداشت ارتحال امام در کمیته امداد ساری

    بمناسبت ایام ارتحال ملکوتی امام راحل و عظیم الشأن (ره) و شهادت جد مظلومش امام موسی کاظم (ع) و سالروز قیام خونین 15 خرداد مجلس گرامیداشتی با حضور کلیه کارکنان امداد شهرستان ساری برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی کمیته امداد شهرستان ساری در این مجلس حجت الاسلام ماشین چیان امام جماعت اداره مدیریت شهرستان ساری با برشمردن ابعاد و ویژگیهای شخصیتی امام راحل (ره) ایشان را ناجی توده ها و ملتهای مسلمان و آزاده از شر قدرتهای پوشالی استکباری و محیی اندیشه های ناب محمدی ذکر کردند و با توجه به انتخاب آیت اله خامنه ای به رهبری امت اسلامی لزوم اطاعت و پیروی از ایشان را یاد آور شدند.
    این مجلس با ذکر اشعاری در ارتحال ملکوتی امام و مداحی برادر صنیعی در سوگ امام کاظم(ع) به پایان رسید..

     

  • تاریخ: پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:,
  • پاسخ قالیباف به شبهه تکنوکرات بودنش

     

    پاسخ قالیباف به شبهه تکنوکرات بودنش

    به گزارش افکارنیوز، محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در جریان سفر به استان کهیکلویه و بویراحمد در دیدار با امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در یاسوج با بیان اینکه بعضی اوقات شایعاتی مطرح می‌شود که از اساس کذب محض است، اظهار داشت: برخی به من می‌گویند تکنوکرات هستی؛ اولا این حرف را من کجا زدم و دوما اینکه بی‌بی‌سی و VOA (صدای آمریکا) قسمتی از صوت من را در حالی پخش می‌کنند که ۲ تکه قبل و بعد از آن را حذف کرده‌اند و وقتی ما اصل صوت را منتشر کردیم، بی‌بی‌سی از ما عذرخواهی کرد.

    وی با اشاره به ادعای بی‌بی‌سی مبنی بر اینکه کسانی که این صوت را در اختیارش گذاشته‌اند، آن را دستکاری کرده‌اند، افزود: یکی نیست به این اشخاص بگوید قالیبافی که در سن ۱۸ سالگی جلو تانک عراقی‌ها ایستاده، با تکنوکراسی چه قرابتی دارد؟ تکنوکراسی برای شمایی است که توفیق جبهه نداشتید و الان لفاظی می‌کنید.

    کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه نباید به سمت حاشیه برویم، تصریح کرد: کسانی که این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند به تعبیر حضرت امام(ره) متحجران احمقی هستند که می‌خواهند ما را به حاشیه ببرند ولی اگر ما وقتمان را برای این مسائل بگذاریم، فرصت خدمت به مردم را از دست می‌دهیم، افتخار ما این است که تهران را با فرهنگ جهادی می‌سازیم.

    قالیباف با بیان اینکه ما ۲ رسالت نسبت به ایثارگران داریم، تصریح کرد: اولین رسالت این است که قانون را اجرا کنیم و ثانیاً فرهنگ جهادی را که آنها ایجاد کردند، نگه داریم زیرا تنها راه نجات کشور همین فرهنگ جهادی است.

  • تاریخ: پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:,
  • نسخه مناسب چاپارسال به دوستان مرتضوی: این 1.5 ساله انگار بروی زمین مین کاری شده حرکت می‌کردم


    مرتضوی: این 1.5 ساله انگار بروی زمین مین کاری شده حرکت می‌کردم
    مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از اعمال پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی تا پایان خردادماه خبر داد و گفت: با پرداخت این افزایش مابه‌التفاوت سه ماهه اول سال نیز به صورت یکجا به حساب آنها واریز می‌شود.

    مرآت : سعید مرتضوی در نشست خبری که در سازمان تامین اجتماعی برگزار شد، افزود: به منظور افزایش و اعمال 25 درصدی حقوق بازنشستگان، 2800 میلیارد تومان اعتبار لحاظ شد و در حال حاضر از نظر بودجه و پرداخت هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

     

    وی با بیان اینکه در مورد افزایش حقوق و مزایا باید پیشنهاد سازمان تامین اجتماعی به دولت ارائه شود و این افزایش باید در بودجه سازمان پیش بینی شده و به تصویب هیات امنا برسد، گفت: ظرف یک یا 2 هفته آینده وزیر کار که رییس هیات امنای سازمان تامین اجتماعی است، باید مصوبه‌ای را در این زمینه به سازمان ارائه کند.

    به گفته مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قول داده است که مصوبه مربوطه را ظرف هفته جاری و یا هفته آینده به سازمان تامین اجتماعی ارائه کند.

    700 هزار تومان، حداقل حقوق بازنشستگان بدون در نظر گرفتن مزایای جانبی

    مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه در سال‌های گذشته افزایش حقوق در مرداد و تیر ماه در فیش حقوقی اعمال و پرداخت می‌شد، اظهار کرد: در سال گذشته نیز افزایش حقوق در مردادماه اعمال و پرداخت شد.

     وی با بیان اینکه حداقل حقوق بازنشستگان و مستمری بگیرانی که 30 سال حق بیمه پرداخت کرده‌اند، 700 هزار تومان است، گفت:‌ 700 هزار تومان یاد شده بدون در نظر گرفتن مزایای جانبی (حق اولاد، همسر و ..) است.

    مرتضوی ادامه داد: سال گذشته 18 درصد به حقوق بازنشستگان اضافه شد و این در حالی است که سالیان قبل تنها شش یا هفت درصد به حقوق آنها اضافه می‌شده است.

     مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به اینکه آیا سازمان با کمبود اعتبار مواجه شده که نتوانسته تا کنون افزایش حقوق‌ها را اعمال کند، گفت: این موضوع نیازمند مصوبه‌های لازم در این زمینه بود.

    وی ادامه داد: چند مطلب وجود دارد که باید بازنشستگان و بیمه شدگان از آن مطلع باشند، در مقطع زمانی شرکتی به نام «سورینت مهر» قصد داشت شرکت‌های کم بازده سازمان تامین اجتماعی را خریداری کند و علت آن هم این بود که این شرکت در معرض تحریم قرار داشت و می‌خواست سرمایه گذاری خود را در داخل کشور انجام دهد.

    .: ادامه مطلب :.
  • تاریخ: چهار شنبه 15 خرداد 1392برچسب:,
  • پرهیز از بریز و بپاش در پروژه های دولتی لحاظ شد/ اصلاح راههای موجود کشور

     

    احمدی نژاد:
    پرهیز از بریز و بپاش در پروژه های دولتی لحاظ شد/ اصلاح راههای موجود کشور
    رئیس جمهور با اشاره به اینکه اصلاح راههای موجود کشور در دولت نهم و دهم پیگیری شده است، اظهار داشت: نبود و حذف بریز و بپاش در پروژه های عمرانی دولت لحاظ شده است.

    به گزارش خبرگزاری مهر از آمل، محمود احمدی نژاد صبح یکشنبه در حاشیه افتتاح بزرگترين و طولاني‌ترين تونل جاده‌اي شمال كشور و آغاز عمليات اجرايي سه پروژه راهسازي در محورهاي تهران – شمال در جاده هراز و چالوس اظهار داشت: عبور از رشته كوه البرز و برقراري ارتباط ميان شمال كشور و بخش مركزي علاوه بر ايجاد همبستگي ملي ، توسعه گردشگري و ايجاد روحيه نشاط براي مردم و در حوزه امنيت ملي نيز حائز اهميت است.
    وی گفت: از گذشته براي برقراري اين ارتباط تلاش‌هاي بسياري صورت گرفته و دو جاده هراز و چالوس با توجه به مشخصات فني، براي تردد ايجاد شده است.
    احمدي‌نژاد با اشاره به اينكه مشخصات فني در دو محور هراز و چالوس با توجه به سرعت پايين تردد در گذشته ، یادآور شد: با تغيير در سيستم حمل و نقل و گسترش حجم تردد مطمئنا اين جاده‌ها پاسخگو نخواهند بود و با توجه به علاقه مردم به استفاده از طبيعت زيباي شمال كشور، مشخصات فني گذشته در اين جاده‌ها جوابگو نبوده و هزينه‌هاي راهداري بسياري را تحميل كرده است.
    رئیس جمهور ادامه داد: در دولت نهم تصميم گرفته شد كه راههاي موجود اصلاح و كيفيت آنها ارتقا پيدا كند كه تاثير آن در جابجايي مردم و ايمني جاده‌ها ارتقا يابد.
    احمدي‌نژاد با اشاره به اينكه پروژه هاي گوناگوني در مسيرهاي مختلف شمال كشور از جمله رشت و فيروزكوه انجام شده و امروز بيش از 50 درصد مسير در اين محورها دو طرفه شده كه انشاءالله تا پايان سال كامل خواهد شد، تصريح كرد: در محور هراز بخش مهمي از مشكلات و گرفتاري‌ها در محدوده گردنه امامزاده هاشم (ع) بود كه با برنامه‌ريزي صورت گرفته و احداث دو تونل بزرگ در اين محدوده به فضل الهي مشكلات حل خواهد شد.
    رئیس جمهور با اشاره به اينكه در شرايط اوج ترافيك از هر دو جاده قديم و جديد استفاده خواهد شد، اظهار داشت: با برنامه‌ريزي صورت گرفته توسط مسئولان وزارت راه و شهرسازي مقرر شده كه كل مسير محور هراز بهسازي و دو طرفه شود.

  • تاریخ: دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:,
  • برگزاری معارفه قائم مقام جدید کمیته امداد شهرستان ساری

    برگزاری معارفه قائم مقام جدید کمیته امداد شهرستان ساری

    طی حکمی از سوی مدیر کل کمیته امداد استان مازندران برادر ابراهیم اسدی بعنوان معاون حمایت و توانمند سازی و قائم مقام کمیته امداد شهرستان ساری منصوب شد

    طهماسب پور قائم مقام کمیته امداد استان در این جلسه معارفه با گرامیداشت ماه پرفیض رجب برلزوم بهره برداری از این فیوضات این ماه برای ورود به ماه مبارک رمضان تأکید کرد وی توانمند سازی و اشتغال را از اولویتهای مهم کمیته امداد در کشور توصیف کرد و با یادآوری موضوع حمایت خانواده ها خاطر نشان کرد امروز بازتعریف خدمات این نهاد برای پاسخگوئی به مددجویان تحت حمایت ضروری است و کمیته امداد تلاش می کند تا به نحو احسن به وظیفه خود عمل کند.

  • تاریخ: یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:,
  • 800 میلیون تومان زکات در سال 91 در سطح شهرستان ساری دریافت شد

    800 میلیون تومان زکات در سال 91 در سطح شهرستان ساری دریافت شد

    بریمانی مدیر کمیته امداد شهرستان در جلسه شورای زکات ساری با اعلام این خبر ضمن تقدیر از عوامل دستندر کار زکات در شهرستان ساری گفت : کشاورزان و باغداران و خیرین در سال 91 بالغ بر 800 میلیون تومان در قالب محصولات کشاورزی و باغی به کمیته امداد پرداخت کردند و که برای مردم محروم همان مناطق صرف گردید.

    وی با اشاره به ظرفیتهای موجود در این بخش توجه جدی و اهتمام مسؤولین را برای تشویق و ترغیب مردم مؤثر دانست و خواستار رسیدن به جایگاه حداکثری در این امر مهم شد.

     

  • تاریخ: یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:,

  • sarnews

    محمدعلی صنیعی

    sarnews

    http://sarnews.loxblog.com

    سار نیوز

    سار نیوز

    سار نیوز

    سار نیوز تلاش می کند تا با انعکاس اخبار و رویدادهای مهم قدم کوچکی در شفاف سازی و جریان آزاد اطلاعات بردارد سایت خبری و اطلاع رسانی

    سار نیوز